Największe jak dotąd wyzwanie postawione przed Another way – „Katalog produktów – Zamocowania”.

Zaprojektowany (niemalże) od zera do przygotowania do druku. 76 stron przejrzystego, wygodnego w nawigacji oraz nowoczesnego narzędzia dla sprzedawców. Zamówienie pochodzi od jednej z największych polskich firm w branży budowlanej (oddziały w 30 krajach) – Selena – właściciela niezwykle popularnej marki TYTAN.

Okładka katalogu „Zamocowania” – papier satynowy z lakierem wybiórczym (polakierowany tytuł oraz monolit/logo „TYTAN”).

Pierwsza rozkładówka – historia firmy Selena oraz cześć z wielu odznaczeń firmy.

Każdy rozdział zawiera produkty o konkretnym przeznaczeniu – koła pomagają w lokalizacji grupy produktów (model 3D pochodzi od klienta).

Flagowy produkt w swojej grupie otwierający przeznaczony dla niej rozdział.

Spis treści/produktów grupy z oznaczonym podłożem, do, którego można stosować dany produkt.

Spis treści/produktów grupy – zbliżenie na nagłówek tabeli.

Zbliżenia na detale stron produktowych.

Przykładowe plansze z 76-cio stronicowego katalogu, okładki, strony z produktami i rozkładówki.