Oferta

Identyfikacja Wizualna

Rys fabularny wizerunku przedsiębiorstwa – opowiada, w jaki sposób firma pragnie być postrzegana, nasuwa skojarzenia odnośnie branży, wywołuje emocje, jakie towarzyszą przy pierwszym kontakcie z marką, oraz utrwala te, z którymi chce być kojarzona. Jest pracującym na okrągło ambasadorem marki, silnym narzędziem w ręku sprzedawców oraz drogowskazem dla klienta w gąszczu podobnych produktów bądź usług. Od działalności jednoosobowej, po korporację, każda firma ma inne potrzeby i możliwości, każdą z nich przedstawia się w innym zakresie, a jak dużo pragniesz bym opowiedział o Twojej firmie?
Nowela logo, wizytówka + mini Księga Znaku * Opowiadanie zestaw „Nowela” + papier i koperta firmowa, stopka mailowa, teczka ofertowa, Księga Znaku *
Powieść zestaw „Opowiadanie” + Materiały reklamowe * Trylogia zestaw „Opowiadanie” + Materiały reklamowe * + Strona www
Niezależnie od wyboru zestawu, przed rozpoczęciem pracy nad projektem muszę poznać Twoją firmę, to, z jakimi wyzwaniami się zmaga, gdzie pragniesz ją poprowadzić i jak Ty sam ją widzisz. Posiadając taką wiedzę, będę w stanie przygotować rozwiązanie specjalnie dla Twojego przedsiębiorstwa, dlatego przygotowałem zestaw pytań (Brief - do pobrania w bloku po prawej).
* Materiały reklamowe – odpowiednio do strategii indor-outdoor: plakat, ulotka DL, ulotka składana, broszura, bilboard mini Księga Znaku - instrukcja użytkowania logo, opis znaczenia oraz jego budowy Księga Znaku - instrukcja użytkowania logo oraz wszystkich elementów wykorzystanych w Identyfikacji Wizualnej, opis znaczenia, zasady budowy oraz przykłady zastosowania. Pobierz Brief

Strony Internetowe

Jak logo jest podstawą wizerunku firmy, tak witryna www jest podstawą nowoczesnej firmy, czyli zaistnienia w sieci. Strona www jest okładką Twojej historii i jej podstawowym zadaniem jest poinformowanie odwiedzającego, na czym polega Twój biznes i co możesz zaoferować swojemu otoczeniu. Informować w sposób najłatwiejszy w odbiorze, usystematyzowany, jeśli jest taka potrzeba – barwnie i dynamicznie, lub prosto lecz ze smakiem. Strona to obecnie najtańsza forma promocji Twojego przedsiębiorstwa, jednocześnie bardzo dużo o nim mówi, dlatego warto zainwestować w interesujący pomysł oraz jego wykonanie. – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – Tworzę witryny typu wizytówka w oparciu o system CMS - Wordpress, jeśli zachodzi potrzeba wykonania portalu lub sklepu (czyli większej ilości prac koderskich) posilam sie wtedy pomocą grupy zaprzyjaźnionych webdeveloperów. Jaki typ wirtualnej „okładki” pragniesz dla swojego przedsiębiorstwa?
oprawa zeszytowa adaptacja darmowego szablonu oprawa miękka adaptacja szablonu premium oprawa twarda indywidualny projekt graficzny
Oczywiście każda strona jest inna, dlatego przed wyceną muszę poznać Twoje oczekiwania związane ze specyfiką Twojej firmy. – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – Na samej stronie praca się nie kończy, teraz ten świetny projekt należy odpowiednjio wypromować - tym zajmuje się pozycjonowanie - pomaga innym zauważyć Twoje treści, a jeśli pozycjonowanie to tylko z Netim.pl Podaj słowa kluczowe, po których ppragniesz być znaleziony, a wyślemy Ci ofertę.
CMS – System zarządzania treścią - pozwala osobom posiadającym umiejętność obsługi MS Word, edytować zawartość stron, bez potrzeby nauki kodowania. Pobierz BriefSkontaktuj się ze mną

Czasopisma i katalogi

Layout czasopisma

Wydając nowe czasopismo mają Państwo pewien pomysł na temat tego, czym będzie się zajmować, do jakiej grupy klientów jest kierowany, jego nakładu, dysponują Państwo przygotowaną treścią i jedyne, czego Państwo potrzebują to ubrać te wszystkie informację w atrakcyjną i czytelna formę – w tym miejscu pojawiam się ja i moje umiejętności. Moim zadaniem jest przedstawienie treści w sposób, by odbiorcy czuli więź z publikacją, kojarzyli ją z poruszanymi tematami, wyróżniała się na tle konkurencji, (dzięki czemu przyciągnie nowych odbiorców jak i klientów), sprawić by zapadła w pamięci oraz była wygodnym w „obsłudze” źródłem informacji. Najważniejszym elementem czasopisma są jego czytelnicy, to dzięki nim ono żyje, wpływa na nich i na otaczający świat, dlatego w pierwszej kolejności powinniśmy skupić swoja uwagę na nich, a dopiero później dostosować część sprzedażową. Profesjonalnie przygotowany magazyn jest nie tylko interesującym źródłem informacji, ale także buduje jego prestiż. Jest świetnym narzędziem marketingowym przyciągającym reklamodawców, a dobrze zaprezentowane reklamy lepiej trafiają do odbiorców. Bardzo ważny jest także balans (zawartości jak i wizualny) między treścią sponsorowaną, a tą właściwą, ponieważ gdy czytelnicy znajdą u nas to, czego szukają, to zwiększy się prawdopodobieństwo kupienia kolejnego numeru i zobaczenia kolejnych reklam oraz oczywiście skorzystania z ich oferty (pamiętajmy, że reklamodawcy zależy na regularnym dotarciem do jak najszerszej grupy odbiorców swoich produktów lub usług).

Layout katalogu

Będąc producentem, z pewnością pragną Państwo trafić informacją o swoich wyrobach do jak najszerszego grona ludzi, którzy dzięki niej zechcą nabyć Państwa produkty. Jednym z najlepszych na to sposobów jest stworzenie drukowanego katalogu produktów, którzy, mimo rosnącego zainteresowania mediami cyfrowymi, w dalszym ciągu jest zdecydowanie najwygodniejszą formą uzyskiwania informacji przy bezpośrednim kontakcie sprzedawca - klient. Jednocześnie nic nie stoi na przeszkodzie by już zaprojektowany i przygotowany do druku katalog wydać także w formie cyfrowej, dzięki temu dajemy klientom wybór formy, w jakiej zapoznają się z produktami oraz zwiększamy naszą dostępność poszerzając grono potencjalnych klientów. Ważne jest by raz przygotowany katalog, spełniał swoją rolę informacyjno-reklamową, jak najlepiej i możliwie długo (np. do zmiany asortymentu), co pozwoli zaoszczędzić pieniądze (raz dobrze wykonana praca długo na siebie zarabia i pozwala skupić się na pozostałych aspektach biznesu), stworzyć skuteczne narzędzie marketingowe (ciekawie zaprezentowane towary są nieocenioną pomocą dla każdego sprzedawcy), dlatego sprawmy by publikacja pozwoliła Państwa klientowi skupić się na produktach i chęci ich zakupu. By osiągnąć taki stan skupienia odbiorcy, niezbędny jest ciekawy, świeży, ale jednocześnie transparentny dzięki swojej czytelności i łatwości w nawigacji layout katalogu. Tego typu publikacja powinna być skonstruowana tak, by zminimalizować czas niezbędny do znalezienia interesujących czytelnika informacji, bez zastanawiania się nad ich rozmieszczeniem. Jednocześnie powinny być podane w taki sposób, by poczuł, że ma do czynienia z profesjonalną firmą, dbającą, o jakość swoich produktów. Dobrze wykonany projekt charakteryzuje się ponadprzeciętna estetyką, przyciąga do siebie klientów, a przede wszystkim podczas użytkowania prowadzi wzrok czytelnika by czuł się komfortowo i przywiązywał do publikacji. Staje się w pewien sposób przeźroczysty sprawiając, że istnieje tylko informacja oraz osoba, która jej szuka.
Pracuję na pakiecie Adobe Design Premium CS4

Sklad i łamanie tekstu

Każde zaprojektowane czasopismo, gazeta lub seria książek wymaga profesjonalnego, systematycznego, szybkiego i pomysłowego składu.
Pracuję na pakiecie Adobe Design Premium CS4

Maskotka firmowa

Wiele firm pragnących by ich marki były postrzegane w bardziej zabawny, przyjazny, ludzki sposób, nie tylko poprzez techniczne aspekty ich produktów, czy usług. Jednym ze sposobów, które to umożliwiają jest stworzenie maskotki firmowej. Maskotka, swoim wyglądem, a często także zbudowaną specjalnie dla niego historią, potrafi wprowadzić klienta w świat naszych ofert w bardzo płynny i przyjemny sposób. Co więcej, będąc w posiadaniu dobrze zaprojektowanej postaci klient z chęcią sam będzie do niej wracał, nawet sam będzie szukał informacji o niej i naszych możliwościach. Najciekawiej robi się wtedy, gdy nasze maskotki utrwaliły się na tyle w świadomości otoczenia, że powstają nowe, tworzone przez fanów, na ich temat historie. Dzięki nim informacja o naszej marce rozprzestrzenia się jeszcze szybciej i na dużo większym obszarze niż sami jesteśmy w stanie obsłużyć i to wszystko bez kosztów po naszej stronie. Finalnie maskotka staje się ważną i bogatą częścią naszej Identyfikacji Wizualnej, która dzięki swoim naturalnym właściwościom pozwala na dużo większą elastyczność niż logo, które powinno być stałe w sowim wyrazie. W największym skrócie można powiedzieć, że maskotka jest „żywym” elementem naszego otoczenia wizualnego, prezentującą nas z bardziej ludzkiej, zdystansowanej, często pełnej poczucia humoru strony, w którą zdecydowanie warto zainwestować.
Pracuję na pakiecie Adobe Design Premium CS4

Materiały reklamowe

Świetne uzupełnienie Identyfikacji Wizualnej w postaci takich narzędzi marketingowych jak: ulotki, naklejki, broszury, plakaty, roll-up’y, stand’y czy bilboardy – ma na celu wypromowanie Twojej firmy, produktu, bądź usługi. Wypromować zachowując spójność z charakterem firmy i trafiając w gusta grupy docelowej - inny projekt graficzny przygotuję dla kwiaciarni, a inny dla firmy budowlanej. Łączyć je będzie jedno, każda jest czytelna
Pracuję na pakiecie Adobe Design Premium CS4

Opakowania

Integralna część Identyfikacji Wizualnej – Twój produkt – cześć Twojej firmy, której klienci poszukują, a jeśli się sprawdzi, z chęcią do niej wracają. Interesujący wygląd ułatwi znalezienie na półce sklepowej i uwidoczni przewagę nad produktami konkurencji. Sprawi także, że klient poczuje satysfakcję z zakupu wartościowego i funkcjonalnego przedmiotu.
Pracuję na pakiecie Adobe Design Premium CS4