
to spółka produkująca tuby z gazem.
Moim zadaniem było przygotowanie projektu logo oraz wizytówki podkreślające główne cechy przedsiębiorstwa, takie jak: stabilność, dojrzałość, profesjonalizm, dynamikę oraz globalizm.
Zobacz także kolejny etap projektu
w postaci witryny www.
Konstrukcja logo oparta na foncie Ubuntu (wersja pogrubiona, pochyła).
Wykorzystując wewnętrzną krzywiznę „oczka” wersalikowej wersji (wielka litera) litery „P” skonstruowałem „płomień” za bilą bilardową, który posłużył później do wzbogacenia szczegółów znaków w nazwie. Sama bila ma symbolizować silnego gracza, nieustannie walczącego o pierwsze miejsce.
Wizytówka prezesa Gasprime z. o.o.
– Artura Zygralickiego
– jej główne zadanie to zwracać
na siebie uwagę, zapaść klientowi
w pamięci, a w kolejnym kroku przekazać najważniejsze informacje dotyczące przedsiębiorstwa.
Wizytówki są zadrukowane z obu stron, jedna jest w języku polskim, druga angielskim.


