
IM s.c. na realizację wizualnej strony wprowadzanej na rynek
marki RADIANS.
RADIANS to platforma komunikacyjna służąca do zdalnej współpracy między radiologiem a pracownią diagnostyki obrazowej, czyli teleradiologii.
Kooperacja ta polega na szyfrowanym przesyłaniu skierowań, zdjęć rentgenowskich oraz ich dokumentacji między dwoma zainteresowanymi podmiotami w każdej dowolnej dla nich chwili, dzięki czemu obie strony oszczędzają czas wcześniej poświęcany na dojazdy oraz koszty, które one generowały.
Kolejnymi zaletami są, odpowiednio dla:
– radiologa – niezależność;
– placówki – szeroki wachlarz specjalistów oraz możliwość zwiększenia dziennej ilości wykonywanych badań.
Założeniami projektu Identyfikacji Wizualnej RADIANS była kreatywność, minimalizm, czytelność oraz komfort w odbiorze informacji.
Identyfikacja Wizualna.
Ideą logo było stworzenie znaku, który symbolizowałby klarowną, opartą na solidnych podstawach i przyjemną współpracę pracowni diagnostyki obrazowej z radiologiem w ramach platformy teleradiologicznej RADIANS.
Mając do czynienia z materiałem czystko technicznym, ale stworzonym dla ludzi i ich wygody, w pracy postanowiłem wykorzystać najbliższą nam i tak popularną w przyrodzie, proporcję matematyczną – złoty podział (w przybliżeniu: 1,618 – znany także pod nazwą „boskiej proporcji”).
Razem z licznymi zaokrągleniami, przestrzenią i konsekwencją
w przekazie ma za zadanie zaprezentować produkt, jako przyjazny użytkownikowi, pozwalając mu skupić się na interesujących go informacjach.
Dzięki tym wszystkim elementom zachęca widza do nowego produktu, tworzymy przestrzeń w jego świadomości, dając platformie RADIANS przewagę marketingową nad konkurencją.




i wygodzie zapoznać się z najważniejszymi szczegółami związanymi z platformą RADIANS.